Online aanvragen

Online aanvragen is de snelste manier om een tolk aan te vragen. Via ons portal Tasnet vraag je in enkele klikken al de juiste tolk aan en dat 24 uur per dag en 7 dagen per week.

Log in op Tasnet Account aanvragen

 

Online aanvragen

Wil je één of meerdere diensten inplannen, zonder in de wacht te hoeven staan? Dat kan eenvoudig via Tasnet: het online portal van Global Talk. Tasnet is beschikbaar in de webbrowser en als mobiele app. Hier kun jij eenvoudig en snel ad-hoc een tolk inschakelen of reserveren voor een later moment.

Voordelen van online aanvragen

  • Geen wachtrij tot er een Customer Service Specialist beschikbaar is;
  • Eenvoudig en direct een tolk inschakelen;
  • Met een paar klikken reserveer je een tolk voor een later moment;
  • Duidelijk overzicht van alle tolkdiensten;
  • Vraag alle type diensten aan: ad-hoc, op locatie of per video.

Heb je nog geen Tasnet account?

Klik hier om een Tasnet account aan te vragen

Argonaut: De noodzaak van snel een tolk

“Ik zet bij de introductie, direct de taal en duur van het gesprek in Tasnet (online portal) vervolgens krijg ik een code, activeer deze en heb direct een tolk aan de lijn. Echt supersnel en makkelijk.”

Salma van Hoof, adviserend verpleegkundige bij Argonaut

Lees verder

Download de Tasnet app vandaag nog!

Klik hier en lees meer

Direct een tolk spreken

  1. Log in op Tasnet met je gebruikersnaam en wachtwoord.
  2. Klik rechts bovenin op nieuwe aanvraag.
  3. Kies ‘Nu telefonisch (adhoc)’.
  4. Selecteer de taal, en de verwachte duur van het gesprek.
  5. Vul, indien van toepassing, het referentieveld in.
  6. Klik op aanvraag indienen.
  7. Er wordt een venster getoond met een telefoonnummer. Bel dit unieke telefoonnummer.
  8. Ons systeem zoekt de best beschikbare tolk in de gekozen taal.
  9. Na afloop verbreek je de verbinding en wordt de tijdsduur van de dienst automatisch opgeslagen.
Log in op Tasnet

Telefonische tolk reserveren

  1. Log in op Tasnet met je gebruikersnaam en wachtwoord.
  2. Klik rechts bovenin op nieuwe aanvraag.
  3. Kies ‘Telefonische tolkdienst (reservering)’.
  4. Selecteer de taal, datum, begin- en verwachte eindtijd.
  5. Optioneel: Vul een opmerking in voor de tolk.
  6. Vul, indien van toepassing, het referentieveld in.
  7. Klik op aanvraag indienen.
  8. Bij een gereserveerde telefonische tolkdienst verschijnt na de aanvraag een venster met een referentienummer.
    Het systeem zoekt nu automatisch een match met een tolk in de juiste taal.
  9. Zodra er een match met de tolk is ontvang je een bevestigingsmail. De dienst verschijnt automatisch in het overzicht in de agenda.
Log in op Tasnet

Tolk op locatie reserveren

  1. Log in op Tasnet met je gebruikersnaam en wachtwoord.
  2. Klik rechts bovenin op nieuwe aanvraag.
  3. Kies ‘Persoonlijke tolkdienst (reservering)’.
  4. Selecteer de taal, datum, begin- en verwachte eindtijd.
  5. Optioneel: Vul een opmerking in voor de tolk. Vul de adresgegevens in als deze anders zijn dan de vooraf ingevulde gegevens.
  6. Vul, indien van toepassing, het referentieveld in.
  7. Klik op aanvraag indienen
  8. Bij een persoonlijke dienst op locatie verschijnt na de aanvraag een venster met een referentienummer.
    Het systeem zoekt nu automatisch een match met een tolk in de juiste taal.
  9. Zodra er een match met de tolk is ontvang je een bevestigingsmail. De tolk meldt zich op de afgesproken locatie op het moment van de geplande dienst.
Log in op Tasnet

Tolkdienst annuleren

  1. Log in op Tasnet met je gebruikersnaam en wachtwoord.
  2. Selecteer de gereserveerde dienst in het agendaoverzicht. De details van de tolkdienst worden zichtbaar. Onderaan kun je de dienst annuleren.
  3. Voer de reden van de annulering in en voeg een opmerking toe als toelichting.
  4. Druk op annuleren en de dienst is geannuleerd.

Let op!: de annuleringsvoorwaarden uit het contract zijn van toepassing

Log in op Tasnet

Online tolken aanvragen

  • Direct een tolk spreken

    Direct een tolk spreken

    1. Log in op Tasnet met je gebruikersnaam en wachtwoord.
    2. Klik rechts bovenin op nieuwe aanvraag.
    3. Kies ‘Nu telefonisch (adhoc)’.
    4. Selecteer de taal, en de verwachte duur van het gesprek.
    5. Vul, indien van toepassing, het referentieveld in.
    6. Klik op aanvraag indienen.
    7. Er wordt een venster getoond met een telefoonnummer. Bel dit unieke telefoonnummer.
    8. Ons systeem zoekt de best beschikbare tolk in de gekozen taal.
    9. Na afloop verbreek je de verbinding en wordt de tijdsduur van de dienst automatisch opgeslagen.
    Log in op Tasnet
  • Telefonische tolk reserveren

    Telefonische tolk reserveren

    1. Log in op Tasnet met je gebruikersnaam en wachtwoord.
    2. Klik rechts bovenin op nieuwe aanvraag.
    3. Kies ‘Telefonische tolkdienst (reservering)’.
    4. Selecteer de taal, datum, begin- en verwachte eindtijd.
    5. Optioneel: Vul een opmerking in voor de tolk.
    6. Vul, indien van toepassing, het referentieveld in.
    7. Klik op aanvraag indienen.
    8. Bij een gereserveerde telefonische tolkdienst verschijnt na de aanvraag een venster met een referentienummer.
      Het systeem zoekt nu automatisch een match met een tolk in de juiste taal.
    9. Zodra er een match met de tolk is ontvang je een bevestigingsmail. De dienst verschijnt automatisch in het overzicht in de agenda.
    Log in op Tasnet
  • Tolk op locatie reserveren

    Tolk op locatie reserveren

    1. Log in op Tasnet met je gebruikersnaam en wachtwoord.
    2. Klik rechts bovenin op nieuwe aanvraag.
    3. Kies ‘Persoonlijke tolkdienst (reservering)’.
    4. Selecteer de taal, datum, begin- en verwachte eindtijd.
    5. Optioneel: Vul een opmerking in voor de tolk. Vul de adresgegevens in als deze anders zijn dan de vooraf ingevulde gegevens.
    6. Vul, indien van toepassing, het referentieveld in.
    7. Klik op aanvraag indienen
    8. Bij een persoonlijke dienst op locatie verschijnt na de aanvraag een venster met een referentienummer.
      Het systeem zoekt nu automatisch een match met een tolk in de juiste taal.
    9. Zodra er een match met de tolk is ontvang je een bevestigingsmail. De tolk meldt zich op de afgesproken locatie op het moment van de geplande dienst.
    Log in op Tasnet
  • Tolkdienst annuleren

    Tolkdienst annuleren

    1. Log in op Tasnet met je gebruikersnaam en wachtwoord.
    2. Selecteer de gereserveerde dienst in het agendaoverzicht. De details van de tolkdienst worden zichtbaar. Onderaan kun je de dienst annuleren.
    3. Voer de reden van de annulering in en voeg een opmerking toe als toelichting.
    4. Druk op annuleren en de dienst is geannuleerd.

    Let op!: de annuleringsvoorwaarden uit het contract zijn van toepassing

    Log in op Tasnet