Tolkendiensten
Het Azerbeidzjaans of Azeri is een taal die behoort tot de Turkse talen en wordt gesproken door de Azerbeidzjanen. Het is de officiële taal van Azerbeidzjan. Het wordt ook gesproken in het aangrenzende Iraans Azerbeidzjan, en kleinere minderheden in Georgië en het verre oosten van Turkije. De taal wordt door naar schatting 23 tot 30 miljoen mensen gesproken.
Global Talk hanteert de volgende twee talen:
- Azerbeidzjaans (Azerbeidzjan)
- Azerbeidzjaans (Iran)
Het moderne standaard-Azerbeidzjaans in de Republiek Azerbeidzjan heeft invloeden ondergaan vanuit het Russisch en berust op het dialect van de Azerbeidzjaanse hoofdstad Bakoe. Het moderne standaard-Azerbeidzjaans in Iran lijkt op de oudere stadia van het Azerbeidzjaans en berust op het dialect van de Iraans-Azerbeidzjaanse hoofdstad Tabriz.
Azerbeidzjaans vertalen
Vertalen is niet hetzelfde als tolken. Bij vertalen gaat het om geschreven taal en tolken om gesproken taal. Heb je een vertaling Azerbeidzjaans nodig, bijvoorbeeld voor een arbeidscontract, veiligheidsvoorschriften of een brochure? Neem dan contact op met onze partner Presence
Waarom Global Talk?
24 uur per dag, 7 dagen per week
Tolk nodig?
-
Hoe kan ik online tolkendiensten aanvragen?
Dat kan eenvoudig en snel via Tasnet.
-
Hoe werkt de tolkentelefoon?
Bel met 088-2555 222 en kies optie 1 in het keuzemenu. Na het doorgeven van de taal en verwachte gespreksduur word je door één van onze medewerkers doorverbonden met een beschikbare tolk
Online
Log in op je Tasnet-account en selecteer bij het soort tolkdienst: ‘nu telefonisch’ (ad-hoc). Vul de gevraagde gegevens in en kies ‘aanvraag indienen’. Je krijgt via Tasnet een telefoonnummer aangeboden dat gekoppeld staat aan jouw ad-hoc aanvraag. -
Hoe werkt het aanvragen van een telefonische tolkdienst?
Bel naar 088-2555 222 en kies optie 2 in het keuzemenu. Eén van onze medewerkers helpt je verder met het inplannen van je tolkdienst.
Online
Log in op je Tasnet-account en selecteer bij het soort tolkdienst ‘Telefonische tolkdienst (reservering)’. Vul de gevraagde gegevens in en kies aanvraag indienen.Heb je meer dan tien reserveringen? Mail dan naar customerservice@globaltalk.nl. Vermeld hierbij de taal, datum, start tijdstip en de gewenste duur van het gesprek.
Na iedere reservering ontvang je een referentienummer. Voor alle reserveringen geldt dat je deze maximaal 60 minuten voor aanvang van het gesprek kan aanvragen. Je ontvangt van ons een aanvraagbevestiging per e-mail. Wanneer de aanvraag is bevestigd door een tolk krijg je een bevestigingsmail. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Dan is de dienst nog niet gepland.
Bij aanvragen op korte termijn en in veel voorkomende talen adviseren wij om ad-hoc in te bellen.
-
Ik heb een dienst aangevraagd. Hoe gaat het nu verder?
Bij je aanvraag heb je van ons een referentienummer ontvangen. Deze staat ook in de ontvangen e-mails. Bewaar dit referentienummer goed.
Bel vervolgens naar 088-2555 222 en kies optie 1 in het keuzemenu. Kies vervolgens nog een keer optie 1.
Toets de laatste 4 cijfers van je referentienummer in en sluit af met een #.
Je wordt nu doorverbonden met de gereserveerde tolk.
-
Staat jouw vraag er niet bij?
Neem dan contact met ons op via het contactformulier.